Odpowiedzi

2010-02-09T15:00:46+01:00
A - bok
d - przekątna

d = a√2
d = 15 * √2
d ≈ 21,2 cm

około 21cm
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:05:20+01:00
Musisz skozystać z twierdzenia pitagorasa.
obliczenia
ta dwójka za literami to kwadrat
a2+b2=c2
gdzie a i b to przyprostokątne a c to przeciwprostokątna czyli nasza przekątna
15 do kwadratu +15 do kwadratu= c2
225+225=c2
450=c2
c2= w przybliżeniu 21 cm czyli odpowiedź trzecia
3 3 3