Podpisz pod nazwą tkanki przewodzącej informacje które dotyczą jej budowy, właściwości, lub funkcji.
1)ŁYKO
2)DREWNO

-Transportuje substancje odżywcze powstające w procesie fotosyntezy
-jest tkanką niejednorodną, a jej elementy przewodzące to naczynia i cewki
-transportuje wodę z solami mineralnymi
-jest tkanką niejednorodną, której elementami przewodzącymi są rurki sitowe, lub komórki sitowe.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T15:38:27+01:00
1)Transportuje substancje odżywcze powstające w procesie fotosyntezy.
Jest tkanką niejednorodną,której elementami przewodzącymi są rurki sitowe lub komórki sitowe.
2)Transportuje wodę z solami mineralnymi.
Jest tkanką niejednorodną,a jej elementy przewodzące to naczynia i cewki.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:40:00+01:00
1) transportuje substancje odżywcze powstające w procesie fotosyntezy, jest tkanką niejednorodną, której elementami przewodzącymi są rurki sitowe, lub komórki sitowe.
2)transportuje wodę z solami mineralnymi, jest tkanką niejednorodną, a jej elementy przewodzące to naczynia i cewki
14 5 14