Odpowiedzi

2010-02-09T15:04:24+01:00
A - bok
d - przekatna

d = a √2
a = d/√2
a ≈ 3,54
P = a²
p = 12,5

c-12.5
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:08:29+01:00
Wzór na przekątna kwadratu:
d=a√2
d=5
Podstawiasz:
5=a√2
Dzielisz na √2 i usuwasz niewymierność:
a=5√2/2
a=2.5√2
Pole kwadtatu:
P=a²
P=(2.5√2)²
P=6.25*2
P=12.5
Odpowiedż
C.
Pozdrawiam ;)
11 3 11
2010-02-09T15:34:14+01:00
D = 5 cm - długość przekątnej kwadratu
P = d²/2 = (5 cm)²/2 = 25 cm²/2 = 12,5 cm²
Odp.C
4 2 4