Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:03:55+01:00
Dane:
m=2,5kg a że było ich 100 to masz 250kg
W= 5000J
g=10m/s

Szukane
h=?

W=F*a i F=m*g

F=250kg*10m/s
F=2500N

W=F*a /:F
W/F=a
5000J/2500N= 2m :)



licze na najjjjjjjjjj

dasz plissss
pzdr
1 5 1
2010-02-09T15:08:34+01:00
Dane:
m - masa = 2,5 kg razy 100 = 250 kg
g - przyspieszenie grawitacyjne = 10 m/s²
W - praca = 5000 J
Szukane:
h - wysokość = ?
W = Fh = mgh
h = W/mg = 5000/2500 = 2 m
odp
dzwig podniósł cegły na wysokośc 2 m
1 5 1