Odpowiedzi

2010-02-09T15:07:19+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy panią Dyrektor na przedstawienie teatralne pt ''Balladyna'', które przygotują uczniowie klasy 6D ze szkoły podstawowej nr 4.
Przedstawienie odbędzie się w miejskim Domu Kultury, dnia 12.02.10r, o godzinie 19.00.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:07:44+01:00
ZAPROSZENIE

Klasa 6D ze szkoły Podstawowej nr 4 ma zaszczyt zaprosić Panią Dyrektor na przedstawienie teatralne pt "Balladyna", które odbędzie się dnia 28 lutego 2010 roku w świetlicy szkolnej o godzinie 17:00 .

Serdecznie zapraszamy .
2 5 2
2010-02-09T15:08:49+01:00
Zaproszenie.
Serdecznie chcemy zaprosić panią Dyrektor na przedstawienie teatralne pt. "Balladyna". Odbędzie się ono (xxxxxx) o godzinie (xxxx) w sali gimnastycznej szkoły podstawowej nr 4. Serdecznia zaprasza klasa 6D.

(xxxx) dane których nie podałeś :P
2 5 2