Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T19:22:26+02:00
Opisz na kartce a4 twój wymarzony dom za 50 lat.


Mój wymarzony dom, moja oaza spokoju, moje cztery ściany. Temat odnosi się domu tzw. przyszłości, a więc śmiało puszczam wodze fantazji. Mój wymarzony dom powinien być wybudowany na jakiejś planecie, najlepiej na Marsie bądź Saturnie. Dlaczego akurat te? Bo podobają mi się nazwy. Ale wracając do rzeczy. Najlepiej gdyby unosił się na wodzie. W końcu ziemia jest już taka przereklamowana. Powinien być przeogromny, wysoki i kolorowy, najlepiej przezroczysty. Żadnych drzwi i okien. Mój wymarzony dom musi być odzwierciedleniem mej duszy, lekki i otwarty na wszystko. Wnętrze? Najlepiej gdyby nie posiadał wyposażenia. Wystarczą tylko cztery pokoje. Cztery pokoje, a każdy z nich przeznaczony do innej pory roku. W pierwszym zamknę słońce, plażę i jezioro, a nazwę go letnim. W drugim porozrzucam liście, zawiję chłodnym wiatrem i pochowam po kątach grzyby. A będzie to pokój jesienny. W kolejnym zamrożę wodę, postawię bałwana, a czerwony staruszek będzie sypał zimowymi prezentami. Ostatni nazwę wiosennym. Zasieję kwiaty i zatopię marzannę. Spytacie mnie czym będę się odżywiać? A ja odpowiem: Moim wymarzonym domem.

(;
2009-10-10T21:40:34+02:00
Moje własne 4 kąty. Niech on nie będzie duży tylko taki w sam raz dla starszej pani. bYŁBY PRZYTULNY I byłoby w nim dużo okien ;)
No bo będzie w nim widno. Będą takie miękkie dywany i ładne drzwi.Takei duże łóżko wanna i prysznic;P Dwa w jednym xD
I będzie w domu kot i piec. Nom i kominek . Może troche wyobraźnia mnie poniosła ale cóz;))