Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:12:42+01:00
Moc
P=U*I=10000000V*10000A=10 do potęgi11=100*10 do potęgi 9=100GW
W=P*t=100GW*0,01s=1GJ


3 4 3
2010-02-09T15:13:58+01:00
P=U*I
W=P*t

P=10000000V*10000A=100000000000W=100GW
W=100GW*0,01s=1GWs=1GJ
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:16:02+01:00
Dane
U=10000000V=10^7 V
I=10000A=10^4 A
t=0,01s
P=?
W=?
P=U*I=10^7V*10^4A=10^11W=100GW giga=10^9
W=P*t=10^11W*0,01s=10^9Ws=10^9J=1GJ
a to " ^ " co oznacza ?
do ptęgi..
*potęgi