Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:14:25+01:00
Lipa-mszyca-biedronka-wróbel-jastrząb
plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów------lis
sosny---korniki---dzięcioły---jastrzębie
2010-02-09T15:17:07+01:00
Ł. spasania, np: liście dębu->gąsienica->sikorka->lis
ł. detrytusowy martwa materia np. organiczna->wiciowce->okoń->szczupak->człowiek
ł. pasożytów, np: wół->bakteria->bakteriofag
1 5 1
2010-02-09T15:17:45+01:00
Mucha - żaba - bocian
koninczyna - zajac -lis
ziemniak—stonka—bażant—lis
wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
krowa—bakteria—bakteriofag
sosna-wiewiórka-Żbik-wilk
sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna
plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów------lis
fitoplankton---wrotki---oczliki---larwy ryb---larwy ważek---leszcz---sum
porosty---renifery---wilki
zioła, grzyby---ślimaki---żaby---zaskrońce---bocian
sosny---korniki---dzięcioły---jastrzębie
okrzemki---kryl---pingwin Adeli---foka lampart---orka
okrzemki---kryl---wieloryby