Odpowiedzi

2010-02-09T15:20:18+01:00
Czlowiek chodząc do kina rozwija swoja wyobraźnie, oglądając np. filmy przyrodnicze albo akcji.

poznaje historie w filmach historycznych.

lub po prostu chodzi na najzwyklejsze komedie romantyczne, zeby się dobrze bawić. ;)

7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:23:02+01:00
Kino to miejsce oglądania filmów na dużym ekranie lub 3D .Tak ja chodzę do kina.
miejsce spotkań czas z rodziną i odpoczynek
Argumenty:
1.miejsce spotkań.
możemy spotykać się w kinie z przyjaciółmi obejrzeć razem film i spędzić czas z przyjaciółmi.
2.czas z rodziną
możemy wspólnie spędzić czas z rodziną.
3.odpoczynek
oglądając film w kinie możemy zrelaksować się pośmiać .
4 3 4