Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:20:04+01:00
1cm=10mm
P=a²√3/4
P=100√3/4=25√3
√3=1,73
P=25*1,73=43,25=43mm²
chyba tak;)
4 4 4
2010-02-09T15:23:38+01:00
P= ah/2 p= 1cm razy 1cm przez 2 = 1cm do kwdarat przez dwa

wyszlo mi 0,5 cm a tu nie ma takiej odpowiedzi ;(
4 2 4
2010-02-09T15:28:33+01:00
Do tego zadania potrzebne ci twierdzenie pitagorasa
kwadrat napisze ci tak"2" :P

a"2"+b"2"=c"2" oj na paincie ci narysoje :P
2 2 2