Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:18:38+01:00
Stosowana jest do uodparniania biernego przeciw chorobom zakaźnym lub w przypadku niedoboru przeciwciał.
2 4 2
2010-02-09T15:19:50+01:00
"Stosowana jest do uodparniania biernego przeciw chorobom zakaźnym lub w przypadku niedoboru przeciwciał."

A ogólnie rzecz biorąc działa na zasadzie szczepionki, tylko szczepionka zmusza organizm do wytworzenia przeciwciał, natomiast surowica dostarcza je od razu
1 5 1
2010-02-09T15:20:45+01:00
Na tężec, błonicę, ukąszenia jadowitych wężów (np. żmija), zakażenia jadem kiełbasianym, czyli na takie, w wyniku których powstałe toksyny rozchodzą się po organizmie szybko i istnieje ryzyko szybkiej śmierci.
3 4 3