Mam takie zadanie :

Czy ty też masz swojego idola? Spróbuj przybliżyc nam rodzaj jego twórczości i osiągnięci muzuczne.


Chcialabym , zeby to byl Michael Jackson . ! Pliss .


Proszę o pomoc bardzo się przyda ! To mam na poniedziałek ..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:34:21+01:00
Michael Jackson to mój ulubiony artysta muzyczny.Lubię go ponieważ jest jedynym artystą, który wynalazł w latach 80 nowy gatunek tańca, a także muzyki.Do jego największych osiągnięć muzycznych zaliczamy między innymi sprzedaż płyty Thriller w ok. 110 milionów egzemplarzy na całym świecie, a także bardzo duża ilość nagród Grammy (czytaj grami) - aż 14 (jako jedyny artysta na świecie) ! Michael Jackson sprzedał ponad 750 milionów płyt na całym świecie, a jego płyty nadal świetnie się sprzedają, i nawet po śmierci jego kultowe piosenki trafiły na szczyty list przebojów...
2 5 2
2010-02-09T16:57:13+01:00
Michael Jackson był wspaniałym człowiekim. Bardzo go lubiłam ponieważ był prawdziwym człowiekiem i nie bał się okazywać uczuć. W latach 80 wynalazł nową technikę tańca i śpiewu. Wydał 110 milionów płyt pt.:Thriller. Wydał około Jako jedyny na świecie wydał aż 14 egzemplaży nagrody Grammy. Michael sprzedał ponad 750 milionów płyt na całym świacie. Nawet po jego tragicznej śmierci płyty dobrze się sprzedają. Był i nadal pozostaje w moim sercu jako wyśmienity piosenkarz, człowiek i mój idol.
___________________________________________________________
Podoba się ;)?
4 5 4