Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T19:15:31+02:00
Mapa świata - mapa ogólnogeograficzna
mapa topograficzna- mapa okolicy, w ktorej mieszkasz
1 5 1
2009-10-10T19:17:13+02:00
MAPA PRZEDSTAWIAJĄCA OKOLICE TO RODZAJ MAPY TOPOGRAFICZNEJ!

MAPA ŚWIATA TO RODZAJ MAPY- OGÓLNO GEOGRAFICZNEJ!
2 5 2
2009-10-10T19:22:24+02:00
Mapa świata - mapa ogólnogeograficzna

mapa topograficzna- mapa okolicy, w ktorej mieszkasz
(mapy szczegółowe, przedstawiające powierzchniowe elementy Ziemi (topografię))
2 5 2