Data : 09.02.2010 wtorek
2 tygodnie temu była data : ..,..,....
za 20 dni (licząc od tej pierwszej daty) będzie data :..,..,....
miesiąc temu (licząc od tej pierwszej daty) będzie data..,..,....
za 2 miesiące (licząc od tej pierwszej daty) będzie data..,..,....

Proszę o uzupełnienie dat !! pisać jaki będzie
-dzień
-miesiąc
-rok
-dzień tygodnia !!

3

Odpowiedzi

2010-02-09T15:23:25+01:00
2 tygodnie temu była data : 26 stycznia 2010r. wtorek
za 20 dni (licząc od tej pierwszej daty) będzie data : 15 stycznia 2010r. piątek
miesiąc temu (licząc od tej pierwszej daty) będzie data 26 grudnia 2009r. sobota
za 2 miesiące (licząc od tej pierwszej daty) będzie data 26 marca 2010r piątek
2010-02-09T15:24:06+01:00
Data : 09.02.2010 wtorek
2 tygodnie temu była data : 26 styczen 2010r.wtorek
za 20 dni (licząc od tej pierwszej daty) będzie data :1 marzec 2010r. poniedziałek
miesiąc temu (licząc od tej pierwszej daty) była data 12 styczeń 2010r. wtorek
za 2 miesiące (licząc od tej pierwszej daty) będzie data 06 kwiecień 2010r. wtorek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:26:37+01:00
26.01.2010r.- Wtorek .
1.03.2010r.- Poniedziałek .
9.04.2010r.- Piątek .