Odpowiedzi

2010-02-09T15:25:38+01:00
Któregoś dnia bardzo przestraszył mnie pająk. Siedział na mojej kanapie i patrzył na mnie. Chociaż nie był duży, to i tak czułam obrzydzenie.

W Sobotę na drodze spotkałam żabę, która również mnie przestraszyła tak samo jak ten pająk. Myślałam, że zwymiotuje. Czemu takie małe zwierze sprawia, że się okropnie boję lub brzydze ?

Liczę na Naj.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:27:57+01:00
Gdy wracałem wczoraj od przyjaciół do domu bardzo się wystraszyłem. Była noc, było ciemno, a ja nie miałem niczego do oświetlenia. Kiedy szedłem zaczął gonić mnie pies. Był on bardzo duży i szybki. Bez namysłu zacząłem biec przed siebie drogą do domu. Gdy juz mnie doganiał obróciłem się i okazało się że nie goni mnie tylko jakieś zwierzę w polach.
1 5 1