Odpowiedzi

2010-02-09T15:26:17+01:00
Reakcja powstawania jakichś związków (np. białek), którą można zapisać w sposób: A + B -> C.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:26:20+01:00
Reakcja syntezy(łączenia) - reakcja,w wyniku której z conajmniej 2 substratów powstaje 1 produktt.
Symboliczny zapis: A+B=AB
1 5 1
2010-02-09T15:26:32+01:00
Reakcja syntezy to inaczej reakcja łączenia przynajmniej dwóch substratów w wyniku której powstaje jeden produkt.
np. wodór + tlen = woda
2H2+O2 = 2H2O
1 5 1