Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:33:06+01:00
Bardzo lubię moich kolegów z klasy. Zawsze są pomocni, mili i koleżeńscy. Gdy mam problemy z nauką, pomagają mi. Nigdy mnie nie zostawiają samego w trudnej sytuacji.
2010-02-09T15:35:28+01:00
Tak bardzo lubię moje koleżanki,ponieważ są one ze ną od początku klasy.Ale nie tylko pomagaja mi w potrzebie.Zachowują sekrety.Z chłopakami też nie ma problemów.Zawsze służą pomocną dłonią i przedewszystkim są odważni.Uważam,że gdybym była w niebezpieczeństwie uratują mnie !

Jeśli chcesz dodaj imiona przyjaciół.
Ej sorki myślałam że jesteś dziewczyną a nie chłopakiem sorrrrrkii :))