Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:34:57+01:00
1. walczyć z kimś kogo nie ma , z wyobraźnią
2. średniowieczny rycerz wędrujący w poszukiwaniu niezwykłych przygód, najczęściej bronił pokrzywdzonych na cześć wybranki swego serca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:35:41+01:00
Walczyć z wiatrakami to zmagać się z urojonymi przeciwnikami lub przeciwnościami

średniowieczny rycerz-wędrujący w poszukiwaniu niezwykłych przygód; najczęściej bronił pokrzywdzonych na cześć wybranki swego serca;



=)
2010-02-09T15:39:33+01:00
Walczyć z wiatrakami-walczyć z czymś nierealnym, urojonym, z czymś co nie istnieje nie mając szans na powodzenie

błędny rycerz-osoba (średniowieczny rycerz )wędrująca w poszukiwaniu niezwykłych przygód