Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • xmax
  • Początkujący
2009-10-10T19:33:34+02:00
Najlepiej obcych języków zacząć się uczyć od tego ze pierwsze trzeba poznac jak budowac zdania w czasach przeszłych, przyszłych i teraznijszych czyli teorie a potem pouczuć sie słówek i wtedy sukces gwarantowany
2009-10-10T19:33:36+02:00
2009-10-10T19:34:36+02:00
Cóż, nie sprecyzowałeś za bardzo pytania. Zależy czego dotyczy nauka danego języka. Jeżeli chodzi o gramatykę, cóż, nie ma żadnych innych wyjść jak się "wykuć na blachę" a następnie stosować teorię w praktyce. Jeżeli natomiast chodzi o naukę leksykalną najlepszą metodą są skojarzenia, chodzi mi tu głównie o skojarzenie obcego wyrazu z czymś ciekawym, zabawnym, z czymś co zdołasz zapamiętać. To tyle ode mnie (;