Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T19:37:07+02:00
B - miesięczne wynagrodzenie pana Błońskiego
w - miesięczne wynagrodzenie pana Wrońskiego

b = (35 487 zł)/12 = 2957,25 zł
w = (21 275 zł)/7 ≈ 3039,29 zł

wyższy zarobek miał pan Wroński
2009-10-10T20:11:10+02:00
Pan Błoński przez rok zarabiał po niecałe 3 000 zł miesięcznie
35487:12<3000
a Pan Wroński przez siedem miesiecy zarabiał ponad 3000 zł miesięcznie
21275:7>3000
tak więc Pan wroński ma wyzszy średni zarobek