Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:34:22+01:00
Skórka zbudowana jest z komórek o jednostronnie zgrubiałych ścianach. Zgrubienia występują na styku skórki ze środowiskiem zewnętrznym. W miejscu zgrubień ściany przesycone są tłuszczową substancją-kutyną, która tworzy dodatkowo na powierzchni skórki cienką warstwę, zwaną kutikulą. Zgrubienia zewnętrznych ścian komórkowych oraz pokrycie skórki kutikulą zapobiegają utracie wody przez roślinę.
2010-02-09T15:34:29+01:00
Skórka zbudowana jest z komórek o jednostronnie zgrubiałych ścianach. Zgrubienia występują na styku skórki ze środowiskiem zewnętrznym. W miejscu zgrubień ściany przesycone są tłuszczową substancją-kutyną, która tworzy dodatkowo na powierzchni skórki cienką warstwę, zwaną kutikulą. Zgrubienia zewnętrznych ścian komórkowych oraz pokrycie skórki kutikulą zapobiegają utracie wody przez roślinę.
2010-02-09T16:31:14+01:00
Skórka zbudowana jest z komórek o jednostronnie zgrubiałych ścianach. Zgrubienia występują na styku skórki ze środowiskiem zewnętrznym. W miejscu zgrubień ściany przesycone są tłuszczową substancją-kutyną, która tworzy dodatkowo na powierzchni skórki cienką warstwę, zwaną kutikulą. Zgrubienia zewnętrznych ścian komórkowych oraz pokrycie skórki kutikulą zapobiegają utracie wody przez roślinę.