Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:39:35+01:00
Zamieszkaj w bajce!
Serdecznie zachęcamy do kupna wspaniałego domu stojącego przy ulicy Willowej 8. Jest to odnowiony cud architektoniczny w stylu gotyckim. Meble są nowe, kupione na wymiar i pięknie wpasowują się w niezwykle bogatą historię tego miejsca. Za oknami rozciąga się widok na majestatyczny las i pasma górskie. Zapraszamy do obejrzenia domu 27 sierpnia (wtorek), jesteśmy zmuszeni sprzedać go z przyczyn osobistych, szukamy rozważnego właściciela, gdyż nie chcemy, aby zmarnował się tak wspaniały zabytek.
Julian Kowalski wraz żoną Elizą.

Oczywiście akapit w zdaniu zaczynającym się od "Serdecznie.." i podpis po lewej stronie. Nie może mi się w ten sposób zapisać :)
5 4 5
2010-02-09T15:42:54+01:00
OGŁOSZENIE!
Ogłaszam, iż mam na sprzedaż bardzo piękny dom z dużym ogrodem. Przy ul. Kościuzki 6 w Krakowie.
Ma on 3 piętra i jest bardzo zadbany.
Niestety jest pewien mały problem,w ty domu coś straszy.
Tylko nocą!!!
Można otworzyć w nim jakiś sklep czy coś w ty rodzaju...
Cena do uzgodnienia.
Proszę dzwonić pod numer( wpisz sobie),
lub zgłosic sie do mojego biura,ul........nr......

Właściciel domu




4 3 4
2010-02-09T15:57:47+01:00
UWAGA!
Mam do sprzedarzy piękny dom. Jestzadbany,w pieknej okolicy. sasiedzisa zyczliwi.Dom ma 6 pokoi i jest kuchnia 2 łazienki.
Atrakcyjna cena
(do uzgodniena)
tel. 500000000000
3 4 3