Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:35:36+01:00
Największe miasta Polski to:

Warszawa
Kraków
Łódź
Wrocław
Poznań
Gdańsk
Szczecin
Bydgoszcz
Lublin
Katowice

Europa:
Moskwa
Londyn
Sankt-Petersburg
Berlin
Madryt

Azja
Szanghaj (Chiny)
Bombaj (Indie)
Karaczi (Pakistan)
Buenos Aires (Argentyna)
Delhi (Indie)

Afryka
Kair Egipt ( Cairo, Egypt )
Lagos Nigeria
Kinszasa Kongo ( Kinshasa, Democratic Republic of the Congo )
Johannesburg South Africa
Khartoum Sudan

Ameryka Pd
Sao Paulo
Rio de Janeiro
Buenos Aires

Ameryka Pn
Waszynkton
Meksyk
Ottawa
Hawanna

1 5 1
2010-02-09T20:14:39+01:00
W Polsce
1 Warszawa-1 700 500
2 Łódź-778 200
3 Kraków-733 100
4 Wrocław-632 200
5 Poznań-581 200
6 Gdańsk-456 700
7 Szczecin-415 700
8 Bydgoszcz-384 700
9 Lublin-354 200
10 Katowice-334 200


europa:
1 Moskwa
2 Londyn
3 Sankt-Petersburg
4 Berlin
5 Madryt

ameryka północna
1 Nowy Jork
2 Meksyk
3 los angeles
4 ----------
5 -----------

ameryka południowa
1 Sao Paulo
2 Rio de Janerio
3 Lima
4 Bogota
5 Santiago

afryka
1 Lagos
2 Kinszasa
3 Kair
4 Aleksandria
5 Abidżan

azja
1 Bagdad
2 Bangkok
3 Bombaj
4 Cicihar
5 Cingtao

australia
1 sydney
2 Melbourne
3 Brisbane
4 Perth
5 Adelajda