POMOCY
"Zimowe krajobrazy".
Zadanie domowe należy:
wykonać pracę w edytorze Paint o wielkości 18 cm x 15 cm i
zapisać ją w formacie jpg,praca może być wykonana techniką fotomontażu,
czyli wszystkie elementy pracy można
"zapożyczyć" z innych rysunków i fotografii.
Można także, narzędziami Painta dorysowywać
w pracy własne elementy.
POMOCY NA POZIOMIE 5/6 klasy!!
do jutra termin!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:53:32+01:00
Wykonane w prosty sposób, użyte zdjęcie i cliparty znalazłam w microsoft word, dorobiłam śnieżki, śnieg. Ten drugi musisz sobie jeszcze edytować bo nie zdążyłam już wszystkiego zrobić. Daj znać do dostałaś ;)
2010-02-09T19:11:08+01:00
Oto obrazek

http://img413.imageshack.us/img413/1671/beztytuu1d.jpg