Zadanie1
Które z partii mają swoją reprezentację w Sejmie? Podaj przykłady.

Zadanie2
KIedy odbyły się ostatnie wybory do Sejmu i Senatu? Które partie uzyskały najwięcej mandatów i utworzyły rząd? Podaj datę i pełne nazwy tych partii.
POMOCY!!! PROSZĘ!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-10T16:05:49+01:00
PSL, PO, PiS, mniejszość niemiecka(jeden mandat) SLD

2007 R NAJWIĘCEJ MANDATÓW DOSTAŁO: PO I PSL Platforma Obywatelska, Polskie stronnictwo ludowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:09:36+01:00
Zadanie 1
Platforma Obywatelska(PO)- Donald Tusk,Aleksander Grad,Prawo i Sprawiedliwosc-Jarosław Kaczyński,LiD-Grzegorz Napieralski (Klub Poselski Lewica), PSL(Polskie Stronnictwo Ludowe)-Waldemar Pawlak
zadanie 2
21 października 2007. najwiecej mandatow otrzymała Platforma Obywatelska(PO)- 205 mandatow. potem PIS Prawo i Sprawiedliwosc-155. LiD(Klub Poselski Lewica)-43, PSL(Polskie Stronnictwo Ludowe)-31