Odpowiedzi

2010-02-09T15:46:46+01:00
Ogłoszenie!
Sprzedam dom w..... (wybrana miejscowość). Wymiary działki 100m x 300m x 80m. Dom jest jednopiętrowy, posiada dwie łazienki cztery pokoje salon oraz kuchnie. Cena do ustalenia. Zainteresowanych prosze o kontakt pod nr...... (wymyślony numer)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:49:23+01:00
OGŁOSZNIE !
Sprzedam dom zabudowie bliźniaczej w Warszawie w dzielnicy domków jednorodzinnych. Ok. 300 m do jeziora i lasu. Dojazd drogą asfaltową, blisko do centrum. Pow. użytkowa 110 mkw, 3 duże pokoje, kuchnia, 2 łazienki, weranda. Podłogi: parkiet, w kuchni i łazienkach glazura. W przyziemiu pomieszczenie na działalność gospodarczą dostępne od zewnątrz. Ogrzewanie olejowe i miałowe, w salonie kominek, możliwość podłączenia do miejskiej sieci grzewczej. Działka 590 mkw, ogrodzona i zagospodarowana: ogród rekreacyjny, liczne nasadzenia krzewów ozdobnych i kwiatów, podświetlenie. Wolno stojący garaż. Podjazdy wyłożone kostką brukową. CENA DO NEGOCJACJI . Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nymerem tel. 502000000
1 5 1