Hej!Mam opowiedzieć pani na lekcji religii czym wyróżniał się pan Jezus że był inny od innych ludzi?

Jak ktoś mi powie to dam mu 20 pkt.

potrzebuje chociaż 3 zdania.zadanie jest na 9 lutego.
Obiecuje ze zaraz ta pierwszą uznam za najlepszą.

3

Odpowiedzi

2010-02-09T15:43:05+01:00
Był zbawcą, niesamowitym człowiekiem.
nauczał ludzi. oddał życie za ludzi.
cudy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:43:34+01:00
przedewszystkim jest synem Bożym,
uzdrawial chorych
wskrzeszał umarłych
czynil cuda
glosił slowo Boże
umarl na krzyżu aby zbawic ludzi
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:49:44+01:00
Jak miał 12 lat już miał ogromną wiedzę, (ale tą wiedzę, miał już jak był w młodszym wieku)za grzechyb ludzi oddał życie.
jest on najsilniejszym "w dosłownym i niedosłownym tłumaczeniu tego wyrazu"
kochał wszystkich ldzi i umiał każdemu przebaczać,anie każdy z nas potrafi to zrobić.

mam nadzieje ze pomagł, liczee na naj;**
1 1 1