Odpowiedzi

2010-02-09T15:45:20+01:00
Rihanna :
urodzona 20 lutego 1988 w Saint Michael na Barbadosie.
W roku 2004 zdobyła tytuł najpiękniejszej uczennicy szkoły Combermere i wystąpiła w szkolnym show muzycznym śpiewając utwór Hero którego oryginalnym wykonawcą jest piosenkarka Mariah Carey.
moja opiniaa:

wybrałam Rihanne ponieważ podoba mi się jak śpiewa ma fajne piosenki oraz jest bardzo sławna na całym świecie .
Najbardziej mi się podoba jej piosenka (wpisac piosenke która ci się naj. podoba).
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:19:46+01:00
Moim ulubionym aktorem jest Tola Szlagowska. Urodziła się 27 listopada 1992r. w Warszawie i tam też do dzisiaj mieszka. Tola jest wokalistką zespołu Blog27. Oprócz tego zagrała w serialu "39 i pół".
W tym filmie również śpiewała. Po prostu była sobą i za to ją uwielbiam.
40 4 40