Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:43:21+01:00
Koło symbolizuje - wszystko się toczy
jaskółka - nie wdawaj się w żadne spółki
serce - miłość wierność
waga - sprawiedliwość
lilia - niewinność piękność
4 4 4
2010-02-09T15:43:30+01:00
Koło symbolizuje - wszystko się toczy
jaskółka - nie wdawaj się w żadne spółki
serce - miłość wierność
waga - sprawiedliwość
lilia - niewinność piękność
4 1 4
2010-02-09T15:48:30+01:00
Kolo-ludzką doskonałosc

jaksólka- dobra nowina, szczęście.

serce- symbolizuje krew, a w wielu kulturach także namiętność i silne uczucia. Serce jest w szczególności kojarzone z poezją romantyczną,

waga- sprawiedliwość, umiarkowanie, uczciwość, sąd, równowagę, powagę, ciężar, równość, strach, niedostatek,

lilia symbolizuje chwałę, królewskość i majestat.
4 5 4