Odpowiedzi

2010-02-09T15:46:50+01:00
Delfin
Foka
Mors
Walenie
Nutria
3 2 3
2010-02-09T15:51:47+01:00
1wieloryb
2delfin
3morświn
4foki
5morsy
6uchatki
7Walenie
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:57:27+01:00
Delfiny,bobry,hipopotamy,foki,kaszaloty,orki,lamparty morskie,nutrie narwale,syreny,walenie,dziobaki,morswiny,morsy,lwy morskie, uchatki, niedzwiedzie polarne, sejwale, dlugopletowce, bialuchy, wieloryby
2 5 2