Odpowiedzi

2010-02-09T15:46:25+01:00
Jest siedem darów do ducha świętego
7 sakramentów świętych
bóg stworzył świat na planie 7 dni
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:46:41+01:00
7 dni tygodnia,
7 dni powstania świata
7 świec ma menora
siedmiu bochenkach chleba dla 4000 ludzi,
siedemdziesięciu siedmiu razach, gdy Chrześcijanin powinien wybaczyć bliźniemu,
siedmiu braciach którzy polubili siedem kobiet.
siedem archaniołów
siedem dni trwały wielkie święta
siedem tygodni upływało między Paschą a Świętem Tygodni.
1 5 1