Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:14:35+01:00
Przyjęcie chrztu świętego przez Mieszka I Było ważnym wydarzeniem gdyż weszliśmy wspólnotę kręgu chrześcijańskiego. Możemy otrzymać pomoc od innych narodów chrześcijańskich. I bierzemy udział w śmierci i zmartwychwstaniu.
3 3 3
2010-02-09T18:16:10+01:00
Gdyż w ten sposób uchronił on panstwo Polskie przed najazdami Niemiec na teneny Polskie. Niemcy robili to pod przetekstem nawrócenie Polaków na chrześcijaństwo.





Mam nadzieję że pomogłam.
2 5 2