Odpowiedzi

2010-02-09T15:51:33+01:00
Kłamać można w dobrej intencji
np. z niespodzianką urodzinową ale nie można dla swojego zysku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:52:53+01:00
-nie mozna klamac bo wczesniej czy pozniej klamstwo sie wyda
- nie mozna klamac bo pozniej beda z tego czynu konsekwencje
-nie mozna bo pozniej bedziemy zalowac
-nie mozna bo mozna urazic innych ludzi
- mozna klamac poniewaz chcemy kogoa uratowac przed czyms
-lepiej powiediec prawde od razu
2010-02-09T15:56:01+01:00
Kłamać nie powinniśmy ale dopuszczamy się tego w wyjątkowych sytuacjach bo po co powiedzieć komuś coś strasznego czy przykrego,wolimy innym tego oszczędzić. Bo skoro nikomu nie zrobimy krzywdy tym, że skłamiemy a nawet komuś pomożemy to ok bylebyśmy nie robili tego za często i pamiętajmy, że najgorsza prawda jest lepsza niż najlepsze kłamstwo.