Odpowiedzi

2010-02-09T15:55:48+01:00
Ponieważ za pomocą języków obcych można porozumieć się z mieszkańcami innych państw, można poznać ich kulture oraz obyczaje. Można również zarabiać pieniądze poprzez nauczyciela lub tłumacza........
33 1 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:58:33+01:00
-znajomość języków ułatwia znalezienie pracy
-możemy podróżować i łatwo dogadać się z obcokrajowcami
-dzięki nauce języków obcych poznajemy kulture i obyczaje innych krajów
-znajomość języków obcych przydaje się ,gdy chcemy się rozwijać ,otwierać na świat
115 1 115