Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:58:34+01:00
- dobra praca
- porozumienie z obcokrajowcami
- pomoc innym
- przyjemnosc
- umiejetnosc obslugi roznych sprzetow

- Gdy bedziemy uczyc sie jezykow obcych to dostaniemy dobre platna prace.
- Bedziemy mieli swobodnosc jezyka i potrafili sie porozumiewac dobrze z ludzmi mowiacymi innym jezykiem.
- Dzieki ich nauce bedziemy mogli pomagac ludziom.
-wiele osob czerpie korzysci z nauki i sprawia im to przyjemnossc.
-Wiele sprzetow jest robionych w innym kraju, wiec wymyslili instrukcje obslugi ktora czesto pisana jezt w innym jezyku.
13 4 13
2010-02-09T15:58:49+01:00
-poznawanie kultury i tradycji innych krajów
-w przyszłości pomoc w odnalezieniu pracy
-pomoc w rozmowie w trakcie wycieczek
-zapoznawanie się z innymi ludźmi
-wyższe kwalifikacje

Warto uczyć się języków obcych, ponieważ możemy poznać kulturę oraz tradycję innych krajów. Wiedza ta może nam pomóc w odnalezieniu pracy. W trakcie wyjazdów za granicę konieczna jest znajomość języków obcych. Dzięki tym umiejętnościom będziemy mieli wyższe kwalifikacje oraz możliwość zapoznawania się z innymi ludźmi.
7 2 7
2010-02-09T16:01:14+01:00
* umiesz porozumieć się z osobą obcej narodowości
* Zdobyć wiedzę, którą tak na prawdę potrzebujesz
* Przyśpieszyć swój samorozwój
* Uczyć się biznesu, sprzedaży, inwestowania - czymkolwiek się interesujesz - od światowej czołówki

Nauka języków obcych jest przydatna ponieważ zdobywamy wiedzę którą tak bardzo potrzebujemy , a przy okazji umiemy się dogadać z osobą obcej narodowości . Dzięki nauce języków obcych przyścieszamy swój samorozwój. Uczymy się od światowej czołówki.
6 3 6