Odpowiedzi

2010-02-09T16:00:35+01:00
1. wybieraj mięso z większą ilością tłuszczu niż żył
2. mięso nie może być zbyt kościste
3. zawsze dokladnie je umyj
4. poddaj mięso gorącej obróbce
5. przypraw do smaku i podawaj z lekka sałatką
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:01:05+01:00
Ludożercy prosze was o to by :
nie patrzeć wilkiem na człowieka
nie depszcie słabszych i mniejszych
nie zgrzytajcie ogromnymi zebami
nie mowcie odwroceni tyłem
Kochani ludożercy nie zjadajmy sie dobrze bo nie zmartwystaniemy
mam nadzieje ze pomogłam plis naj ;P

2010-02-09T16:01:27+01:00
-nie jeść ludzi
-polecam warzywa i owoce
-dobrze przeżuwać jedzenie
-myć ręce przed jedzeniem
-nie obżerać się

liczę na najlepsze ;D