Odpowiedzi

2010-02-09T16:04:34+01:00
Wszystko miłością zaczaruję,
a potem Cię mocno wycałuję !

=**
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:04:42+01:00
Posyłam kwiaty
-niech powiedzą one
To, czego usta nie mówią
stęsknione!
Co w sercu mego zostanie skrytości
Wiecznym oddźwiękiem
żalu i miłości.


Serce moje nie kłamie,
lecz bardzo mocno bije.
Ciebie jednego kocham,
dla ciebie jednego żyję.

Nie ma w tym wierszu
piękna i słońca
ale jest serce,
które cię kocha
bez końca.

Gdy będziesz w wielkiej rozterce
jak okręt na wysokiej fali
pamiętaj,że kogoś serce
bije za tobą w oddali.

Jednemu ufać człowiekowi,
to więcej niż posiadać świat.
Miłość bez szczypty zaufania,
to mniej niż domek z kart.

Miłość jedyna jest
miłość nie zna końca
miłość cierpliwa jest
zawsze ufająca
wszystko potrafi znieść
wszystko oddać umie
życiu nadaje sens
każdego zrozumie.

Ja dla ciebie wszystko zrobię
jeśli tego chcesz
będę zawsze wciąż przy tobie
dobrze o tym wiesz.

Czy cię lubię?
owszem-trochę
musisz jednak wiedzieć,że ja się w tobie -nie-
zakocham,chociaż ty uparłeś się.
Co ja widzę? Łezka w oczach!
Taki duży, wstydź się , fe!
Ja się w tobie nie zakocham,
bo od dawna kocham cię.

W niepokoju płyną chwile
odkąd wszedłeś w moje sny.
Choć do koła chłopców tyle,
dla mnie jesteś tylko ty.

Za mało cię znam
by ci mówić kocham.
Za bardzo cię kocham,
aby ci tego nie mówić.

Nie wiem co widzę w twojej osobie
nie wiem co myślę pisząc o tobie
lecz wiem napewno,że kocham cię
czy warto? Oczywiście!
Przekonałam się.

Słońce nauczyło mnie śmiać się
wiatr nauczył mnie szaleć
deszcz nauczył mnie szlochać
a ty wciąż uczysz mnie kochać.

Gdy chłopaka masz mądrego
chroń go jak oka własnego
chroń przed burzą, śnieżną lawiną
lecz najbardziej przed drugą dziewczyną.

Wieczorem cisza pokrywa świat
gwiazdy zabłysły na niebie
każdy ma w sercu jakiś kwiat
a ja mam w sercu ciebie.

Miłość jest jak woda morska
im więcej jej pijesz
tym bardziej jesteś spragniony.

Raz tylko człowiek kocha prawdziwie
raz tylko serce miłością tknie
na tej przecudnej świata dolinie
raz tylko w życiu, więcej nie.

Całus, całus to nie grzech
całus, całus to nie rozpusta
Bóg każe się całować
bo to on stworzył usta.

Kocham -jak nigdy nie kochałam
kocham-jak kochać chciałam.
Ciebie i nikogo więcej.
Kocham, kocham najgoręcej.

Dla ciebie bije serce moje
o tobie marzę o tobie śnię
chcę byśmy zawsze byli we dwoje
bo wiem, że kocham cię.

Chcę ci coś powiedzieć,
lecz tak trudno wymówić te słowa.
Bo ja cię.. albo już nie.
Słyszysz jak mi serce bije?
Ono cię nigdy nie oszuka.
Powiem ci teraz już się nie wycofam,
bo wiesz ja cię bardzo kocham.

Życie jest piękne
gdy się żyć umie
gdy jedno serce
drugie rozumie
gdy oba serca ]
płoną miłością
i pragną kochać się
z wzajemnością.

a tu tłumaczenie na niemicki;]
Senden Sie Blumen
-mögen sie sagen,
Was den Mund spricht nicht
stęsknione!
Was ist mein Geheimnis Herz
Die Abgrenzung des Ewigen
Trauer und Liebe.


Mein Herz ist nicht gelogen,
aber sehr schwer zu schlagen.
Sie lieben,
Ich lebe für dich.

Es ist in dieser Zeile
Schönheit und die Sonne
aber das Herz ist
der dich liebt
ohne Ende.

Wenn Sie sich in großer Not
das Schiff auf hoher Welle
daran erinnern, dass jemand das Herz
Schläge in der Ferne hinter Ihnen.

Ein Vertrauen der Menschen
ist mehr als nur halten Sie die Welt.
Prise Liebe ohne Vertrauen,
weniger als ein Kartenhaus.

Liebe ist die einzige
Liebe kennt kein Ende
Liebe ist geduldig
Immer Vertrauen
alle in der Lage mit
alle wissen, wie zu geben
gibt dem Leben einen Sinn
alle verstehen.

Ich werde alles für Sie tun
if you want it
Ich will noch immer bei dir sein
gut wissen Sie, dass.

Hat Dir das?
Ja-Bit -
Aber Sie wissen, dass ich in dir war nicht --
Liebe, wenn Sie uparłeś sind.
Was ich sehe? Tear in den Augen!
Eine so große Schande über Sie, fe!
Ich bin in dir nicht lieben,
Ich liebe dich lange.

In Momenten der Angst Flow
seit Ihrem Einstieg in meine Träume.
Obwohl die Jungs hinter dem Lenkrad,
Für mich bist du nur Sie.

Sie wissen zu wenig
Ich liebe das Gespräch mit Ihnen.
Ich liebe dich zu sehr,
so sprechen Sie nicht.

Ich weiß nicht, was ich in Ihrer Person zu sehen
Ich weiß nicht, was ich über Sie schreiben
aber sicher weiß ich, dass ich dich liebe
Lohnt sich das? Natürlich!
Ich lernte.

Die Sonne hat mich gelehrt, zu lachen
Wind hat mich gelehrt, verrückt zu sein
Regen hat mich gelehrt, zu weinen
und immer noch lernen, mich zu lieben.

Wenn Sie eine Wise Guy
zu schützen, wie es deinem Auge
Schutz vor Sturm, Lawine
aber die meisten der anderen Mädchen.

Am Abend Schweigen deckt die Welt
die Sterne funkelten am Himmel
jeder ist im Herzen einer Blume
und ich habe das Herz zu dir.

Die Liebe ist wie das Meer
Je mehr Sie trinken
Je mehr Sie durstig sind.

Erst wenn eine Person wirklich liebt
Nur einmal Liebe berührt die Herzen
in diese wunderbare Welt des Tales
Nur einmal in meinem Leben nicht mehr.

Ein Kuß, ein Kuss ist keine Sünde
küssen, küssen ist nicht Unzucht
Gott sagt uns zu küssen
entwickelt, weil er den Mund.

Liebe, wie ich nie geliebt
I love-Liebe, wie ich wollte.
Sie und sonst niemand.
Ich liebe, liebe inbrünstig.

Für dich mein Herz schlägt
Ich träume von dir, ich dir geträumt
Ich wünschte, wir waren immer in zwei
Ich weiß, dass ich dich liebe.

Ich möchte Ihnen etwas sagen,
aber so schwer, diese Worte auszusprechen.
Denn ich will .. oder länger.
Hörst du, wie mein Herz schlägt?
Es wird nie betrügen.
Ich werde Ihnen jetzt erzählen werde ich nicht zurückziehen wird,
Ich weiß, Ich liebe dich so sehr.

Das Leben ist schön
wenn Sie wissen, wie man leben
wenn das Herz
das zweite Mittel
Wenn zwei Herzen]
Burning Love
und Wanna Make Love
der Gegenseitigkeit.