Odpowiedzi

2010-02-09T16:02:59+01:00
Wzór na pole kwadratu : 1/2 ×d1×d2
przekątna- 2cm
P= 1/2 × 2 × 2=2cm² →pole kwadratu
bok tego kwadratu- 1,4cm
wzór na pole trójkąta : 1/2 × a × h
wysokość w tym trójkącie to 1,2cm
PΔ=1/2 × 1,4 × 1,2 =0,84cm²
tych trójkątów jest cztery
0,84 × 4= 3,36cm² → pole czterech trójkątów
pole ośmiokąta = 2 + 3,36 = 5,36cm²

=)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:05:09+01:00
Pk=a²
a=d/√2 (bo d=a√2)
a=2/√2
a=2*√2/√2*√2
a=2√2/2
a=√2

Pk=√2²
Pk=2

Pt=a²√3/4
Pt=√2²√3/4
Pt=2√3/4
Pt=√3/2

P=2+4*√3/2
P=2+2√3
3 5 3