Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:09:51+01:00
Gdy mi smutno zawsze musze z kims o tym porozmawiac a najlepiej w cztery oczy. Rozmowa np. z mama duzo mi daje poniewaz gdy dostane np. 1 z historii ze sprawdzianu a moja najlepszaa kumpela dostanie 5 to jest mi troche smutno. Gniewam sie sama na siebie i nie umiem sobie sama z tym poradzic. Kiedys pewnego slonecznego dnia rodzice kupili mi bardzo ladna i dosyc droga branzoletke na urodziny. Ja ta branzoletke prezz przypadek dwa dni po moich urodzinach zgubilam ja. Gdy zobaczylam ze jej niemam zrobilo mi sie smutno bo wiedzialam ze to byl moj prezent urodzinowy a zdrugiej strony balam sie o tym powiedziec rodzicom. Po paru dniach zdecydowalam sie porozmawiac z mama i wyjasnilam jej ta cala sprawe bo dobrze wiedziala ze soc sie stalo patrzac codziennie na mojaq smutna mine Po rozmowie duzo zrozumialam bo np. to ze gdy jest mi smutno nigdy tego niebede trzymac w swojej tajemnicy tylko powiem to najblizeszej mi osobie. Od tej porgdy jest mi smutno nigdy jie trwa to dlugo.



dasz naj plisssssssss bo jako pierwsza to rozwiazalam ploissssssssssss
2 3 2
2010-02-09T16:10:22+01:00
Gdy mi smutno dzwonie do przyjaciółki.Przychodzi do mnie i pociesza.Ona zawsze zna rade na mój smutek.Umie mi pomóc w każdej trudnej sytuacji,choć czesto nie okazuje jej za to wdzięczności. Człowiek pogrążony w smutku nigdy nie powinien być sam. W smutku przechodzą nam przez głowę różne myśli. A przyjaciel nie pozwoli nam zrobić nic głupiego.


:((((
1 5 1