Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T20:41:12+02:00
0,8m=80cm
8dm8cm=88cm
80dm=8m
808mm=80,8cm
8cm=80mm
8m80mm=8080mm
2009-10-10T20:41:26+02:00
Lewa kolum 0,8m; 8dm; 8cm; 80dm; 808mm; 8cm; 8m 80mm
pr kol 8080mm; 80,8cm; 80mm; 80cm; 8m; 88cm

0,8m = 80cm
8dm = 80cm
8cm = 80mm
80dm = 8m
808mm = 80,8cm
8cm = 80mm
8m 80mm = 8080mm
2009-10-10T20:47:58+02:00
Lewa kolum: prawa kolum:

0,8m -----> 80cm
8dm8cm -----> 88cm
80dm -------> 8m
808mm -----> 80,8cm
8cm ------> 80mm
8m80mm -----> 8080mm