Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:20:14+01:00
3.Tytułowy bohater książki "Opowieść Wigilijna" odp Scrooge
2.Czas w którym zaczynają się wydarzenia.odp Wigilia Bożego Narodzenia
9. Miejsce akcji odp Anglia
6 Najwalniejsza rzecz w życiu Scroog,a odp pieniądze
8. wysyłał go swojemu pracownikowi odp indyk
1.Najwierniejsza wada Scroog,a odp skąpstwo
5.Miejsce pracy skąpca odp firma
4. Kim był dla Ebenezera Fred? odp siostrzeńcem
6.Zmarły wspólnik Scroog,a odp Marlej






1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:38:40+01:00
1.Charakterystyczne określenie głównego bohatera- skąpiec
2.Nazwisko głównego bohatera-Scrooge
3.Święta których nie obchodził Scrooge Boże...- Narodzenie
4.Pierwszy duch który odwiedził Scroogea duch...-przeszłości
5.Przyjaciel Scroogea który umarł- Marley
6.Ciężko chory chłopiec- Timi
7.Imię autor lektury- Carol
8.Imię głównego bohatera-Ebenezer
9Tytuł "Opowieść..."- Wigilijna
1 5 1