Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:05:14+01:00
Huba wbija swe korzenia do pnia drzewa i podkrade mu składniki odzywcze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:06:18+01:00
Jest pasożytem (organizmem żyjącym kosztem innego organizmu (żywiciela)) pni drzew martwych lub żywych (ale na ogół starych i osłabionych); wywołuje tzw. białą zgniliznę drewna, powodując ogromne straty w drzewostanie.huby drzewne na zewnątrz pni wytwarzają owocniki (zwykle w kształcie kopyta), których kosztem żyją. A żywią się sokami drzew.
2 3 2