Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:07:40+01:00
Drogi Rejencie!

Piszę do Cienie ten list,aby porozmawiać na temat Twojego niepoprawnego zachowania wobec murarzy.Pragnę udowodnić Ci,dlaczego to, co zrobiłeś jest bardzo złe.Nie ma na celu obrażanie Twojej osoby,wypominanie wszystkiego,proszę tylko o wysłuchanie mnie.
Na świecie niestety nie ma pokoju i każdy o tym wie.Ludzi kłócą się,nie wszyscy są dla siebie mili jak

byśmy tego chcieli.No cóż w końcu już tak skonstruowany jest świat.Tak było właśnie w przypadku Twoim i Cześnika.Nie akceptowaliście siebie nawzajem,a po za tym darzyliście ogromną nienawiścią.Wasze spotkania były częste i trudno było tego uniknąć,ponieważ zajmujesz połowę zamku.To co łączyło was dwoje,nie oznaczało że możesz innym wyrządzać z tego powodu krzywdę.Za wszelką cenę dążysz do realizacji swoich celów,przy czym jesteś bardzo konsekwentny i bezwzględny w działaniu.Gdy Twoi ludzie odbudowywali mur graniczny,doszło między Tobą a Cześnikiem do bójki,co było niekonieczne i bezsensowne.Biliście się mur graniczny oddzielający połowę zamku.Chciałe4ś zrobić współwłaścicielowi na złości na pewno Ci się to udało.Jednak czy było to potrzebne?Otóż nie.Niestety to nie było najgorsze co zrobiłeś.Chcąc pogrążyć wroga zacząłeś wmawiać murarzom,jakieś niestworzone rzeczy.O tym,że próbowano Cię zaatakować.W podejmowaniu decyzji kierowałem się honorem szlacheckim co było naprawdę zbędne.Razem z murarzami spisałeś akt oskarżenia przeciw Cześnikowi,którego posądziłeś o próbę morderstwa.Wyolbrzymiałeś fakty,wmawiałeś pomocnikom same kłamstwa.Zachowanie tego typu było perfidne i obłudne.Można by Cię oskarżyć o poświadczenie nieprawdziwych danych oraz nakłanianie murarzy do składania fałszywych zeznań.Oszustwo i fałszerstwo,którego się dopuściłeś jest karygodna rzeczą w życiu.Nie wybacza się tego nikomu!
Mam nadzieję,że zastanowisz się nad swoim zachowaniem i wyciągniesz z tego odpowiednie wnioski.
17 4 17
2010-02-09T16:27:46+01:00
Witaj!
Piszę do Ciebie, ponieważ chcę powiedzieć Ci co myślę o tobie i o Twojej kłótni z Cześnikiem.
Ja uważam, że jesteś dla Twojego sąsiada zbyt nieuprzejmy. Pomimo waszej nienawiści nie powinieneś tak zachowywać się w stosunku do niego. Chociaż on też nie zachowuje się najlepiej powinieneś ustąpić i okazać się mądrzejszym.
Najgorsze jest to że, nie liczą się dla Ciebie uczucia innych, a szczególnie syna. Robisz wszystko by wygrać tę (kłótnie) bitwę o zamek. Konsekwentnie dążysz do celu nie zważając na innych.
Uważam że powinieneś zmienić swoje zachowanie i postępowania.

Xxxxxx
11 3 11