Potrzebuje opisu chomika na poniedziałek, więc chcę żeby było gotowe na niedziele lub sobotę:

Mój chomik nazywa się kulka, jest bardzo mała, lubi spać. Jest szaro-biała. resztę dopiszcie sami, takie cechy przeciętnego chomika, że lubi jeść słonecznik, itp.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T16:11:44+01:00
Wpisz w google
Translator google i kliknij pierwszy link
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:17:17+01:00
Mein Hamster heißt Kulka. Sie ist sehr klein.Sie magt schlafen und isst sonnenblume. Kulka ist grau-weiß. Sie magt klettern und laufen.
Mein Hamster ist sehr freundlich und ich liebe ihr sehr.