Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:14:07+01:00
ZAPROSZENIE Wałbrzych 10.02.2010r.

Serdecznie zapraszamy na wystawę pt. "Arkaida i inne krainy szczęśliwości". Wystawa odbędzie się w miejscowym Domu Kultury 12 lutego br. o godz 16.30. Wstęp wolny. Przewidziane są cenne upominki. Liczymy na sporą obecność.

podpis



Liczę na najlepszą ;D
8 4 8
2010-02-09T16:15:25+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy na wystawę pt. "Arkadia i inne krainy szczęśliwości". Odbędzie się to w dniu 25.02.2010 roku, o godzinie 20.00 . W programie przewidziane jest odsłonięcie słynnego obrazu I.K. Kredki. Wstęp wolny . Serdecznie zapraszamy.
Podpis
9 2 9