Co ty zazwyczaj jadasz na śniadanie ? Odpowiedz .- niemicki .
Wraz z przetłumaczeniem na polski .


Prosiłabym , aby ktoś tak ujął to w kilka proste zdania
aby to sie trzmało . łatwe zdania bo jestem 1 kl gim
i dopiero zaczynam nauke niemickiego .
Dziękuje z góry

3

Odpowiedzi

2010-02-09T16:09:52+01:00
Für Frühstück, essen ein Sandwich mit Marmelade, und manchmal Eier.
Nie umiałam nic dłjuższegowymysleć sory!!!
1 3 1
2010-02-09T16:13:30+01:00
Ich frühstücke jeden Tag auf 2 geröstete Käse und Orangensaft. Codziennie na śniadanie jem 2 tosty z serem i sok pomarańczowy. może być;)? za mało?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:17:23+01:00
Zum Frühstück esse gewönlich Brötchen mit Käse, oder mit Marmelade. Ich trinke Tee. Manchmal esse ich Cornflakes mit Milch.

Na śniadanie zazwyczaj jem bułki z serem lub z dżemem. Piję herbatę. Czasami jem płatki z mlekiem.
5 5 5