Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:09:23+01:00
Jest to pogląd według którego najważniejszym narzędziem poznania jest rozum.
26 3 26
2010-02-09T16:10:44+01:00
Racjonalizm w potocznym znaczeniu to postawa polegająca na porządkowaniu i poddawaniu logicznej krytyce docierających do nas wiadomości i odrzucanie tych, które zaprzeczają znanym faktom i / lub logice.

W prostym języku racjonalizm to świat poznawany przez eksperymenty. (wg Isaaca Newtona)
30 3 30