Odpowiedzi

2010-02-09T16:11:14+01:00
A) 3(2-3)+3=2(3-3)
-3+3=0
0=0 liczba 3 jest rozwiazaniem

b)2+5(3-1)=3(9+5x3)
2+10=3(9+15)
12=72 liczba 3 nie jest rozw
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:11:16+01:00
A)
3(2-x)+x=2(3-x)
6-3x+x=6-2x
-3x+x+2x=6-6
0=0

b)
2+5(x-1)=3(9+5x)
2+5x-5=27+15x
5x-15x=27-2+5
-10x=30
x=-3
3 2 3
2010-02-09T16:17:18+01:00
A) 3(2-x)+x=2(3-x)
6-3x+x=6-2x
0=0
b) 2+5(x-1)=3(9+5x)
2+5x-5=27+15x
-10x=30/:(-10)
x=-3
1 5 1