Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:10:20+01:00
,,Wieś spokojna, wieś wesoła'' Zaprasza !!

Czy znudziło Ci się spędzanie wakacji w zatłoczonym mieście ? Jeżeli tak to pakuj się ! i przyjeżdżaj do naszej Wsi. W ofercie mamy domowe obiady, przejażdżkę na kucyku oraz wiele, wiele innych atrakcji !!


=)
2010-02-09T16:17:03+01:00
REKLAMA!



Zachęcamy państwa do Agroturystyki;)
`Wieś spokojna wieś wesoła` oraz jej uroki...

Polecamy szczególnie (...........)<- nazwa wsi np. Zaniemyśl, Bronki
Jest tam dużo ciekawych przygód np. Góry, Jeziora, Lasy...
Ciekawe łąki;O

Więcej możecie się państwo dowiedzieć ze strony: www.agroturist.pl <- przykład
oraz z numerów +48678933999, +48612349877
2 4 2