JAk powinno się napisać poprawnie zdanie z dyktanda :

" Po chwili wyłączył nawet komórkę żeby jakiś pseudointeligent nie wysyłał mu ************ . "

na miejscu * powinno być słowo SMS-ÓW

prosze odmieńcie mi to /////\\\\\\ WAŻNE NA DZIŚ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:14:30+01:00
SMS-a
SMS-u
SMS-y
SMS-ów

Po chwili wyłączył nawet komórkę, żeby jakiś pseudointeligent nie wysyłał mu sms-ów.
2010-02-09T16:14:52+01:00
Po chwili wyłączył nawet komórkę żeby jakiś pseudointeligent nie wysyłał mu SMS-a